Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο σεμινάριο με τίτλο “Κύκλος Μάθησης για Εκπαιδευτές/τριες του ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ”
Το ΔΠΘ επενδύει σταθερά στη δια βίου μάθηση και στην ποιοτική υποστήριξη των διδασκόντων και των εκπαιδευτών του, ενισχύοντας τόσο την παιδαγωγική διάσταση της διδασκαλίας όσο και τη σύνδεσή της με τις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας της γνώσης.
Στο πλαίσιο αυτό, ολοκληρώθηκε με επιτυχία και με την ενεργή συμμετοχή 62 εκπαιδευτών και εκπαιδευτριών το πρώτο σεμινάριο με τίτλο «Κύκλος Μάθησης για Εκπαιδευτές/τριες του ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ», μια πρωτοβουλία που υλοποιήθηκε από το Κέντρο Επιμόρφωσης & Διά Βίου Μάθησης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ), σε συνεργασία με το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ-ΔΠΘ).
Η επιμόρφωση, διάρκειας 10 ωρών, είχε ως στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων των μελών του Μητρώου Εκπαιδευτών/τριών του ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ σε θέματα που αφορούν την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Ο σχεδιασμός του σεμιναρίου βασίστηκε σε ένα σύγχρονο, μεικτό μοντέλο εκπαίδευσης (blended learning), το οποίο συνδύασε σύγχρονη διαδικτυακή εκπαίδευση με ασύγχρονη μάθηση, μέσω ειδικά διαμορφωμένου Μαζικού Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (Massive Open Online Course – MOOC). Το εκπαιδευτικό υλικό του MOOC αναπτύχθηκε από εξειδικευμένους επιστήμονες και μέλη ΔΕΠ στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ERASMUS+ MAGNET, το οποίο στοχεύει στην προώθηση της Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση, με τη συμμετοχή 11 Πανεπιστημίων από τα Βαλκάνια και συντονισμό από το ΔΠΘ.
Το ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ αριθμεί περίπου 700 εγγεγραμμένους εκπαιδευτές/τριες στο Μητρώο του- αυτός ο πρώτος Κύκλος Μάθησης αποτελεί ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς τη συστηματική και διαρκή επιμόρφωση και υποστήριξή τους. Το πρόγραμμα είχε εισαγωγικό χαρακτήρα και ήδη σχεδιάζονται, για το προσεχές διάστημα, πιο εξειδικευμένες επιμορφωτικές δράσεις, με στόχο την ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού που στηρίζει την Εκπαίδευση Ενηλίκων στο πλαίσιο των προγραμμάτων του ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ.
Η ανταπόκριση των συμμετεχόντων/ουσών υπήρξε ιδιαίτερα θετική. Μέσω ανώνυμης αξιολόγησης στο τέλος του προγράμματος της οποίας τα αποτελέσματα παρουσιάζονται στη σχετική έκθεση, που βρίσκεται αναρτημένη στον ιστότοπο του ΚΕΔΙΒΙΜ-ΔΠΘ, καταγράφηκε υψηλό επίπεδο ικανοποίησης, επιβεβαιώνοντας τόσο την αναγκαιότητα όσο και την αποτελεσματικότητα της πρωτοβουλίας αυτής.