Αποτελέσματα Στέγασης στις Φοιτητικές Εστίες στην Πανεπιστημιούπολη Καβάλας, Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026

25 Ιουνίου, 2025

25 Ιουνίου, 2025

Σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας φοιτητικών εστιών [Παράρτημα 21 «Κανονισμοί φοιτητικών εστιών», το οποίο είναι δημοσιευμένο στο ΦΕΚ 4751/τ. Β΄/20-08-2024 «Εσωτερικός Κανονισμός του Δ.Π.Θ.»] και μετά από εξέταση των υποβληθεισών αιτήσεων στέγασης προπτυχιακών, μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών και υποψηφίων διδακτόρων για την στέγασή τους στις φοιτητικές εστίες του Δ.Π.Θ. στην Πανεπιστημιούπολη Καβάλας, για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, ανακοινώνονται τα αποτελέσματα σύμφωνα με τους συνημμένους πίνακες*.

Υπενθυμίζεται ότι οι αιτήσεις για στέγαση υποβάλλονται υποχρεωτικά κάθε χρόνο για το επόμενο ακαδημαϊκό έτος, είτε διαμένει κάποιος/α ήδη στις εστίες είτε όχι, μετά από ανακοίνωση κατά τον μήνα Μάρτιο.

Διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν οι φοιτητές/τριες:

Α) Όσοι είναι δικαιούχοι και διαμένουν ήδη στις εστίες, δεν χρειάζεται να προβούν σε κάποια ενέργεια. (Δεν καταθέτουν ξανά εγγυητική).

Β) Όσοι είναι δικαιούχοι εστίας για πρώτη φορά θα παραλάβουν δωμάτιο από 08 έως και 19 Σεπτεμβρίου 2025 καθημερινά κατά τις εργάσιμες μέρες, από 11.00 έως 13.00. Η υπεύθυνη θα βρίσκεται στο γραφείο φοιτητικής μέριμνας (Κτήριο Κεντρικής Διοίκησης). Οι δικαιούχοι, θα πρέπει να ακολουθήσουν την παρακάτω διαδικασία:

  1. Κατάθεση (σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ.), στο Τμήμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, του ποσού των 200€ με χρεωστική κάρτα.
  2. Συμπλήρωση σχετικού εντύπου για παροχή εγγυητικής με αιτιολογία «Εγγύηση για την καλή εκτέλεση των όρων του συμφωνητικού που θα υπογραφεί με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και την τήρηση των όρων διαμονής στις φοιτητικές εστίες Καβάλας».
  3. Παραλαβή της εγγυητικής επιστολής από το Τμήμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων της Δ.Ο.Υ.
  4. Κατάθεση της εγγυητικής επιστολής στην υπεύθυνη Φοιτητικών Εστιών Καβάλας, με την επίδειξη της ακαδημαϊκής τους ταυτότητας (εάν δεν την έχουν θα πρέπει να έχουν μαζί τους βεβαίωση σπουδών).
  5. Συμπλήρωση και υπογραφή:

α) Αίτησης,

β) Συμφωνητικού Διαμονής ( στο οποίο ο/η φοιτητής/τρια δεσμεύεται ρητά ότι πρέπει να τηρεί τον Κανονισμό Φοιτητικών Εστιών του Δ.Π.Θ.). και

γ)Υπεύθυνη Δήλωση –Πρωτόκολλο παραλαβής του Δωματίου στην αντίστοιχη εστία με τον εξοπλισμό του, σύμφωνα με τον Κανονισμό Φοιτητικών Εστιών.

 

Σημείωση:

Η κατάθεση του ποσού των 200€ είναι δυνατόν να γίνει και σε οποιαδήποτε Τράπεζα  για λογαριασμό του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (πρέπει να αναφερθεί οπωσδήποτε στην Τράπεζα). Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να προσκομίσουν την επιταγή της Τράπεζας στη Δ.Ο.Υ, στο Τμήμα του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων και να συνεχίσουν τη διαδικασία στη Δ.Ο.Υ. (από το βήμα 2 και μετά).

 Επισημάνσεις

  1. Όσοι/ες δεν έχουν υποβάλει αίτηση ώστε να καταστούν δικαιούχοι για το νέο ακαδημαϊκό έτος, θα πρέπει να αφήσουν το δωμάτιο στο οποίο διαμένουν μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου.
  2. Φοιτητής/τρια που δεν επιθυμεί να παραλάβει δωμάτιο, αν και είναι δικαιούχος, παρακαλείται να το γνωστοποιήσει στο email: tfm@kav.duth.grμε μήνυμα από τον ιδρυματικό του λογαριασμό.
  3. Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι δικαιούχοι φοιτητές/τριες που παραλαμβάνουν δωμάτιο έχουν καταθέσει κατά την υποβολή της αίτησης στέγασης υπεύθυνη δήλωση, στην οποία δηλώνουν ότι έχουν λάβει γνώση του Κανονισμού των Φοιτητικών Εστιών και ότι τον αποδέχονται.

 

*Επισημαίνεται ότι η ανάρτηση των αποτελεσμάτων γίνεται με τον αριθμό της ηλεκτρονικής αίτησης του/της φοιτητή/τριας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Για να λάβετε γνώση για την πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων πατήστε εδώ.

 Τηλ. Επικοινωνίας: 2510 462362

(κ. Μπάτζου Κωνσταντίνα)

 

Από το Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας Καβάλας -Δράμας