Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

Iδρυματικός Λογαριασμός

Σε όλους/ες τους/τις  φοιτητές/τριες, τους/τιςδιδάσκοντες και του διοικητικού προσωπικού παρέχεται διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της υπηρεσίας  WebMail. Η αποστολή των στοιχείων του ιδρυματικού σας λογαριασμού (Όνομα χρήστη – κωδικός πρόσβασης) γίνεται από τη Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης.

Η επικοινωνία των φοιτητών/τριών με τις υπηρεσίες του Τμήματος που φοιτούν και του Πανεπιστημίου και αντίστροφα γίνεται μέσω του Ιδρυματικού τους λογαριασμού.

Ηλεκτρονική Γραμματεία & Φοιτητολόγιο

H είσοδος στις υπηρεσίες ηλεκτρονικής γραμματείας (students.duth.gr) γίνεται με χρήση των στοιχείων του ιδρυματικού λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης).

Οι δυνατότητες που προσφέρονται στους/στις φοιτητές/τριες μέσω του συστήματος της ηλεκτρονικής γραμματείας είναι οι εξής:

  • ενημέρωση για τα μαθήματα και τους βαθμούς τους,
  • ηλεκρονική υποβολή της δήλωσης των μαθημάτων,
  • διεκπεραίωση των αιτήσεων για έκδοση πιστοποιητικών, περάτωσης σπουδών, συμμετοχής σε ορκωμοσία.

Οι δυνατότητες που προσφέρονται στους/στις διδάσκοντες/ουσες μέσω του συστήματος της ηλεκτρονικής γραμματείας είναι οι εξής:

  • υποβολή βαθμολογιών
  • υποβολή περιγραμμάτων μαθήματος

Ακαδημαϊκή ταυτότητα

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα είναι απαραίτητη για την ταυτοποίηση του φοιτητή/τριας και την πρόσβασή του/της στις υπηρεσίες, όταν κρίνεται απαραίτητο (όπως συναλλαγές με τη Γραμματεία, μειωμένο εισιτήριο κ.ά.), και χορηγείται μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών και τη χορήγηση των στοιχείων του ιδρυματικού λογαριασμού (κωδικών).

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα εκδίδεται μετά από ηλεκτρονική αίτηση στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

eClass

Η διδασκαλία κάθε μαθήματος υποβοηθείται από την πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης  –  eClass – μέσω της οποίας υπάρχει αμφίδρομη επικοινωνία των φοιτητών με τον διδάσκοντα, ανταλλαγή υλικού και πληροφοριών που αφορούν το μάθημα, διεξαγωγή test – προόδων κ.ά.

Λογισμικό

Οι φοιτητές/τριες και τα μέλη του προσωπικού έχουν δωρεάν πρόσβαση σε λογισμικά που σχετίζονται με την εκπαιδευτική και διοικητική διαδικασία καθώς και της εταιρείας Microsoft, μέσω της υπηρεσίας  Office365.

Φιλολογική επιμέλεια κειμένων

H ηλεκτρονική πλατφόρμα Philologus παρέχει γλωσσική διόρθωση και φιλολογική επιμέλεια σε κείμενα που έχουν συγγραφεί στην ελληνική γλώσσα από μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας του ΔΠΘ.

Τεχνική Υποστήριξη

Στη Διεύθυνση Μηχανοργάνωσης, λειτουργεί υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών (helpdesk) του Πανεπιστημίου με σκοπό την παροχή βοήθειας σε αιτήματα/προβλήματα των υπηρεσιών που υποστηρίζει.

Η υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών (helpdesk), λαμβάνει και προωθεί προς διεκπεραίωση αιτήματα σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ταυτόχρονα παρακολουθεί και ενημερώνει για την εξέλιξη της επίλυσης των όποιων αναφερθέντων προβλημάτων.

Η υπηρεσία λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή από τις 07:00 ως τις 15:00 και υποστηρίζει αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:

υπηρεσίες ηλεκτρονικής γραμματείας

υπηρεσία ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου

υπηρεσίες μέσω συνεργαζόμενων φορέων (Εύδοξος, Ακαδημαϊκή Ταυτότητα κλπ.)

χρήσης εφαρμογών εγκατεστημένων στους υπηρεσιακούς υπολογιστές των διοικητικών υπαλλήλων

εκπόνηση τεχνικών προδιαγραφών

έκδοση και χρήση ψηφιακού πιστοποιητικού

Η υποβολή αιτήσεων γίνεται μέσω της πλατφόρμας helpdesk.duth.gr ή τηλεφωνικής επικοινωνίας.