MENU

ΕΛΚΕ ΔΠΘ

Σύμφωνα με την υπ΄ αριθμ. Απόφαση Συγκλήτου   111/ 48 / 19 Οκτωβρίου 2017 αφού η Σύγκλητος,  έλαβε υπόψη:

  1. Το αριθ. 327/8-2-2017 ΦΕΚ τ. Β΄, στο οποίο δημοσιεύθηκε ο ορισμός, η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και η σειρά αναπλήρωσης του Πρύτανη από τους Αναπληρωτές Πρύτανη του Δ.Π.Θ.
  2. Τις διατάξεις του ν.4485/2017.
  3. Την εγκύκλιο με αριθ. πρωτ. 164530/Ζ1/3-10-2017 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
  4. Την με αριθ. πρωτ. 23004/17-10-2017 (ΔΠΘ/ΕΛΚΕ/10136/241/18-10-2017, ΔΠΘ/ΣΥΓΚ/10137/465/18-10-2017) εισήγηση της Επιτροπής Ερευνών του Δ.Π.Θ., που αφορά στην διάρθρωση της Επιτροπής Ερευνών του Δ.Π.Θ. σύμφωνα με το νόμο 4485/2017.

αποφάσισε ομόφωνα

Α. Να εγκρίνει την διάρθρωση της Μονάδας Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (ΜΟΔΥ) του ΕΛΚΕ με το συνημμένο οργανόγραμμα, για το μεταβατικό στάδιο μέχρι και την ολοκλήρωση του Οργανισμού του ΔΠΘ, συγκεκριμένα:

Η Μονάδα Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης του Ε.Λ.Κ.Ε, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4485/2017 και με την με α.π.164530/Ζ1/3-10-2017 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ορίζεται ως ειδική, αυτοτελής υπηρεσία του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, η οποία διαρθρώνεται σε επίπεδο ανεξάρτητης Διεύθυνσης. Η ως άνω Διεύθυνση, στο επίπεδο γενικότερης Διάρθρωσης Υπηρεσιών, υπάγεται διοικητικά απευθείας στην Σύγκλητο του Ιδρύματος.

Στην ΜΟΔΥ απευθείας εντάσσονται τα εξής γραφεία:

  1. Γραφείο Πρωτοκόλλου
  2. Γραφείο Νομικής Υποστήριξης

Η ΜΟΔΥ διαρθρώνεται στα εξής τμήματα:

  1. Τμήμα Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας & Διαχείρισης Πληροφοριακού Συστήματος.
  2. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικών Συναλλαγών, όπου εντάσσεται και το Γραφείο Ταμειακής Διαχείρισης.
  3. Τμήμα Διοικητικών Συναλλαγών.
  4. Τμήμα Προμηθειών Αγαθών & Υπηρεσιών.
  5. Τμήμα Προγραμματισμού, Παρακολούθησης Έργων & Ερευνητικών Αποτελεσμάτων.

Οι αρμοδιότητες της Διεύθυνσης και των Τμημάτων είναι σύμφωνες με την εισήγηση της Επιτροπής Ερευνών και Διαχείρισης.

Β. Να ορίσει:

  1. Την κα Τούνα Μεϊμάρη, Μόνιμο Υπάλληλο του ΔΠΘ Διευθύντρια  - Προϊσταμένη της Μονάδας Οικονομικής και Διοικητικής Υποστήριξης (ΠΜΟΔΥ), καθώς και ως Προϊσταμένη Οικονομικών Υπηρεσιών (ΠΟΥ) του ΕΛΚΕ.
  2. Τον κ. Ιωάννη Δάφνη, Μόνιμο Υπάλληλο του ΔΠΘ Προϊστάμενο στο Τμήμα Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας & Διαχείρισης Πληροφοριακού Συστήματος.
  3. Την κα Στυλιανή Αινίτου, Μόνιμη Υπάλληλο του ΔΠΘ Προϊσταμένη στο Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικών Συναλλαγών .
  4. Την κα Αγάθη Βολτέζου, Υπάλληλο ΙΔΑΧ του ΔΠΘ Προϊσταμένη στο Τμήμα Διοικητικών Συναλλαγών.
  5. Τον κ. Παναγιώτη Μαρχαβίλα, Μόνιμο Υπάλληλο του ΔΠΘ Προϊστάμενο στο Τμήμα Προμηθειών Αγαθών & Υπηρεσιών.
  6. Την κα Χριστίνα Λαμπράκη, Υπάλληλο ΙΔΑΧ του ΔΠΘ Προϊσταμένη στο Τμήμα Προγραμματισμού, Παρακολούθησης Έργων & Ερευνητικών Αποτελεσμάτων. 
  7. Τον κ. Ιωάννη Παπαχρόνη, Υπάλληλο ΙΔΑΧ του ΔΠΘ, επικεφαλής του Γραφείου Ταμειακής Διαχείρισης.
  8. Την κα Μαργαρίτα Πατσή, Μόνιμο Υπάλληλο του ΔΠΘ, επικεφαλής του Γραφείου Πρωτοκόλλου.

Γ. Να ορίσει για την αναπλήρωση της Διευθύντριας και των Προϊσταμένων καθώς και του Επικεφαλή του γραφείου Ταμειακής Διαχείρισης, όπως παρακάτω:

  1. Απουσιάζοντος ή κωλυωμένης της Διευθύντριας –Προϊσταμένης (ΠΜΟΔΥ) κας Τούνα Μεϊμάρη, οι αρμοδιότητές της ασκούνται από την κα Στυλιανή Αινίτου.
  2. Απουσιάζοντος ή κωλυομένης της κας Στυλιανής Αινίτου, οι αρμοδιότητές της ασκούνται από την  κα Αγάθη Βολτέζου, Υπάλληλο ΙΔΑΧ του ΔΠΘ.
  3. Απουσιάζοντος ή κωλυομένης της κας Αγάθης Βολτέζου, οι αρμοδιότητές της ασκούνται από τον κ. Παναγιώτη Μαρχαβίλα.
  4. Απουσιάζοντος ή κωλυομένου του κ. Παναγιώτη Μαρχαβίλα, οι αρμοδιότητές του ασκούνται από τον κ. Ιωάννη Δάφνη.
  5. Απουσιάζοντος ή κωλυομένου του κ. Ιωάννη Δάφνη, οι αρμοδιότητές του ασκούνται από τον κ. Παναγιώτη Μαρχαβίλα.
  6. Απουσιάζοντος ή κωλυομένου του κ. Ιωάννη Παπαχρόνη, οι αρμοδιότητές του ασκούνται από την κα Γεθσημανή Κοτσάνου, υπάλληλο ΙΔΑΧ του ΔΠΘ, με τοποθέτηση στον ΕΛΚΕ.

Υπηρεσίες